onsdag 25 augusti 2010

Grattis Johanna




Idag var vi bjudna på 1 års kalas hos Johanna, men egentligen är det ju imorgon hon fyller år. Det bjöds på fika, som alla moffade i sig av stora som små. Men hör och häpna nu INTE JAG!!! Bantningen fungerade fin fint och jag hyvlade lite ost och rullade in lite paprika och fikade på det. Hade till och med tagit med mig lunch låda till mig själv för att inte missa lunchen. Alltså guldstjärna till mig i bantarprotokollet!

Helt fokuserad på att inte lockas att äta godsaker lyckades jag tydligen bara fånga ryggar, nackar, öron o konstiga grimaser på kort så de här korten är norpade från Bettan.

Johanna hade en lära gå vagn som både Astrid och Edith tyckte var ganska rolig att sitta i medans Johanna fick köra runt de 2 latmaskarna...

1 kommentar:

  1. Erika vi håller tummarna, Kämpa på.
    Tänk va´gott det är med frukt och grönt.
    Kram från oss

    SvaraRadera