måndag 20 september 2010

Då var det gjort

Dag 1 på nya jobbet är avklarad. Det kändes toppenbra när jag kom och Linda som jag ska jobba tillsammans med har fixat i ordning mitt alldeles egna rum, vi sätter oss och loggar in i datorn utan några större bekymmer och börjar gå igenom lite handböcker. Efter fikapaus blev det en rundvandring i lokalerna, mååååånga ansikten och namn blev det på samma gång så nu snurrar det ganska bra i huvudet. När rundvandringen var klar återgick vi till mitt rum där Linda visade tidrapporteringssystemet som jag både ska registrera i själv och supporta. Och rätt som det var hade 4 timmar flugit förbi och det var dags att dra sig hemåt och spendera en helt underbar eftermiddag tillsammans med Astrid som man hunnit sakna flera gånger.

1 kommentar:

  1. vad skönt att allt har gått bra! ibland är det lite mysigt att få sakna också....blir så härligt att ses igen då!!
    på lördag är det 18,30 som gäller hemma hos Thomas. vi bjuder på vin till maten, vill ni ha öl eller ngt annat så får ni ta mä dä själva. Puss

    SvaraRadera