tisdag 15 februari 2011

Första dagen på dagis

Jag är tydligen mer hönsmamma än vad jag trodde. Första dagen på dagis gick toppenbra, minus en vurpa från en pall och på slutet när trötten och hungern slog klorna i Astrid. Men trots att det gick så bra, så kände jag flera gånger hur tåtarna brände bakom ögonlocken.... Känner själv hur fjantig jag är, fröknarna är ju jättegulliga och barnen leker än så länge mesta bredvid varandra hur snällt som helst. Ja ja, tjuter jag som en tok idag är tårarna förhoppningsvis slut imorgon.

1 kommentar:

  1. Det är fullt naturligt...det skulle väl vara konstigt om du INTE kände så eller hur? Helt plötsligt är det några andra som kommer att träffa ditt barn den bästa tiden på dagen. Det blir bättre med tiden när man ser hur roligt de har det! :o)

    SvaraRadera