tisdag 2 november 2010

Vildmarkshotellet

Lärande där jag numera arbetar bjuder in hela sin personal ca 250 stycken till en konferens varje höstlov, så igår bar det iväg till Kolmården och Vildmarkshotellet. Först lunch och sen föreläsning. Tanken var att jag skulle åka hem efter middagen men eftersom det fanns rum över valde jag att stanna kvar för att slippa köra kringelikrokvägen hem mitt i natten. En stunds egentid efter föreläsningen, in på rummet fixa och piffa till sig, äta smarrig middag tillsammans med massor med nya trevliga människor, lite underhållning och sen häng i baren och en tur på dansgolvet blev det innan man stupade i säng vid 00.30.


Det var första gången som jag sov utan Astrid! Och därmed även första gången Anders och Astrid sov en natt själva hemma utan mig. Helt klart ovant, men samtidigt lite skönt att inte avbryta sömnen för en hostning, rörelse, suck osv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar