torsdag 4 mars 2010

Hälsningar från familjen magsjuk

Japp, det stämmer, Anders och jag är lite under isen idag på grund av magsjuka eller matförgiftning. Astrid har klarat sig än så länge, peppar, peppar ta i trä. Astrid sov i stort sett hela natten medans Anders och jag turades om att springa till toa. Jag mår efter omständigheterna ganska ok, men jag har inte ätit eller druckit några större mängder än, just nu sitter jag och försöker få i mig en torr rostbrödskiva och ett glas blaskigt blandad päronsaft. Anders har däckat och sover på soffan. Astrid sitter i sin stol och jobbar på en illa luktande present till mig. Där har ni vår dag, försök att toppa den ni!

3 kommentarer:

  1. Krya på er hälsningar från Luddingsbo

    SvaraRadera
  2. Stackars Er! Vi vet hur det är efter två rundor med denna hemska åkomma. Ha dock gott hopp om att Astrid klarar sig, Edith klarade sig som ett mirakel båda gångerna. Jag tror nog att amningen har endel i det. Kramar till Er o hoppas ni piggnar på Er snart!

    Hälsningar Mia

    SvaraRadera
  3. krya på er!! hoppas att astrid slipper bli sjuk. såg hur duktig hon var på simmet sist...hon verkar trivas som en fisk i vattnet :) kramar

    SvaraRadera