torsdag 7 oktober 2010

Bloggkungen

Jo bloggen lever fortfarande, men det är mer glest mellan inläggen. Mitt liv är för tillfället inte så intressant att dokumentera, jag kliver upp på morgonen hoppar i kläder, målar på ansiktet, om jag hinner slänger jag i mig frukost, trampar iväg till jobbet, jobbar till kl 17, massor att lära..., trampar hem i ilfart, umgås med familjen/laga mat, mysa extra mycket med Astrid som går och lägger sig vid 19.30, barnet sover då välter jag ner i soffan, Anders sitter i andra hörnet så sitter vi en stund med varsin dator i knät och surfar, umgås lite med min äkta hälft, god natt! Där har vi min dag.


Astrid och Anders dagar är säkert mer spännande att höra om, men jag vet inte vad som hände med bloggkungen han verkar ha tagit semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar