tisdag 29 juni 2010

Nytt jobb


Hurra för mig! Idag blev det klart, jag har ett nytt jobb efter föräldraledigheten. Jag är från och med i höst löne- och personaladministratör på Lärande i Östergötland.

Nytt jobb kräver ju ett besök på det gamla jobbet för att tala om att jag inte kommer att komma tillbaka. Förberedd med uppsägningsansökan knallade jag och Astrid upp på Aditro, men av 3 olika chefer var det 0 där så det fick bli ett brev på en av chefernas bord och ett kompletterande mail. Vi tog ett varv runt för att prata lite med de som var på plats.

3 kommentarer:

  1. Grattis Erika!! Vad härligt för dig hjärtat!! Kramar Linda

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Kul för dig, men det blir tomt utan dig på Aditro.

    SvaraRadera
  3. Grattis igen!
    Skönt att allt är skrivet & klart!

    SvaraRadera