tisdag 16 februari 2010

Julia-dagen

Visst är det bra att man hr nyinstallerad dator, men nu vet jag inte hur jag får över korten från kameran till daton, det ser inte alls ut som förut. Anders som är experten är och tränar fotboll så det blir inga bilder idag.
Med eller utan bilder så kommer jag nu dagens rapport.

Idag gick Astrid och jag till Sockerbagaren i Vilbergen där vi träffade Anna och Julia och namnsdagsfikade för Julia som har namnsdag. Jag tryckte i mig en fralla och en semla och Astrid fick en majskrok att gnaga på, om ett par år kommer fördelningen se lite annorlunda ut misstänker jag.
Astrid är ju lite täppt i näsan och det verkar sitta i bihålorna som i sin tur trycker mot ögat, så nu är hon alldeles svullen och blå/lila under ögat. Det ser ut som hon har en blåtira. Ögat rinner konstans och nu är det inte klar eller vit vätska som kommer utan gul, varigt klet som kommer och resultatet är ett igenklistrat öga när hon sover. Imorgon får det bli ett samtal till BVC som jag hoppas kan göra något och inte bara säga att det är trång tårkanal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar