lördag 9 januari 2010

Grattis till mig själv!!!





Då har vi bilder på mig nu och för 30 år sedan. Det är ju faktiskt så att idag fyller jag 30 år. Nu vet jag att Annica, och säkert fler med henne, tänker "äntligen", för det har varit ganska många som fyllt 30 år i bekantskapskretsen, och hittills har jag alltså sluppit undan. Men idag är det alltså dags att snällt promenera över sträcket och tillhöra 30 åringarna. Så grattis till mig själv då!

Det är min pappa som syns på 2 av bilderna, man kan se att håret på huvudet har glesnat lite under årens gång men inte det under näsan, där har det bara blivit lite gråare. Men vad gör det när man är look a like med Sean Connery.

9 kommentarer:

  1. Men jösses vad Astrid är lik dig!!! Stort grattis, hoppas du får en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Grattis älskling! Vi kommer snart.

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis önskar Hela konkaronget!

    SvaraRadera
  4. Grattis önskar Elisabeth och Janne

    SvaraRadera
  5. Grattis önskar Kerstin och Owe

    SvaraRadera
  6. Grattis önskar Lena + resten av dina arbetskamrater

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott från familjen Kratz-Klint!!

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott och välkommen till den här sidan av 30-strecket :-)
    Man ser, som sagt, varifrån er dotter har fått 'her good looks'.
    Kram!

    SvaraRadera